V sobotu 16.5.2015 sa uskutoční 4. ročník BEHU NA URPÍN. Podujatie je zaradené do série SALOMON TRAIL RUNNING CUPu. Tento pohár pod patronátom firmy Salomon prebieha už dlhšie v Čechách a na Slovensko sa len pomaly rozširuje. Celkový pohár pozostáva z 9 - tich podujatí a z toho 3 sú na Slovensku
19.04.2015 - Cross Baba-Kamzík (Bratislava)
16.05.2015 - Beh na Urpín (Banská Bystrica)
13.06.2015 - Dolní Morava
27.06.2015 - Praha – CityTrail
18.07.2015 - Ostrava – CityTrail
08.08.2015 - Špindlerúv Mlýn
23.08.2015 - Lipno nad Vltavou
30.08.2015 - Beh na Skalnaté pleso (Vysoké Tatry)
20.09.2015 - Liberec
10.10.2015 - Čeladná
19.10.2015 - Bratislava - CityTrail
01.11.2015 - Praha Motol
Informácie a podrobnosti o celom pohári si nájdete na http://www.strc.cz/
BEH NA URPÍN 2015
Dátum : 16.5.2015
Miesto : Banská Bystrica - štart a registrácia pod pamätníkom SNP
Program : 9.00 - 10.30 hod - Registrácia na mieste štartu
: 11.00 - štart podujatia
: 13.30 - vyhlásenie podujatia
DĹŽKA TRATÍ :
: Trail Running Cup - 10.7 km - prevýšenie 335 m - asfalt, terén
: Urpín Mini - 7,5 km - prevýšenie 230 m - asfalt, terén
: Pre všetkých - 2,5 km - prevýšenie 10 m - asfalt, tráva
: Detská /Baby/ - 0,5 km - prevýšenie 0 m - tráva
Hlavná trasa v dĺžke 10,7 km podujatia je započítaná do SALOMON TRAIL RUNNING CUPu pohára a je nasledovná:
UPOZORNENIE: je možná zmena trasy v závislosti od počasia / v roku 2014 sme pre víchricu a zvalené stromy museli meniť trať/ a stavu trate.
Je možné , že sa prvá časť bude bežať v opačnom smere. Definitívny smer trasy určíme dodatočne.
Časť v meste Banská Bystrica:
A časť mimo mesta Banská Bystrica:
Trasa v dĺžke 7.5 km končí v mieste , kde je zvýraznená červená bodka. Táto trať vynecháva najstrmší výstup na Urpín - hvezdáreň
a ďalšie časti za ňou. Táto 7,5 km trasa je menej náročná a môžu ju absolvovať aj začínajúci bežci.
Trasa v dĺžke 2,5 km je prakticky totožná s krátkou traťou pri behu - Bystrické mosty a vedie parkom a
následne asfaltovými chodníkmi popri rieke Hron.
Túto trasu naozaj môže absolvovať každý. Prevýšenie je prakticky žiadne - celkom cca 10 m.
Detská trať / Baby / - je určená pre deti do 10 rokov. Celá trať je v parku, kde je areál štartu a cieľa.
Video z podujatia roku 2013 si môžete pozrieť tu: https://www.youtube.com/watch?v=sW52tVEFtcQ
Video z trate si môžete pozrieť tu: http://www.youtube.com/watch?v=EoBTapH-oOQ&feature=youtu.be
Toto video má chybičku a treba ho spustiť iba od 1:18 min , kedy už bude ďalej bežať a trasu si môžete pozrieť.
ŠTARTOVNÉ:
Pre trate 10,7 km a 7,5 km - 10 eur - platba v Outdoor centre , CSA 23, Banská Bystrica alebo na mieste 12 eur
Číslo účtu v EUR: 2628099439/1100 resp v tvare IBAN: SK7311000000002628099439
Číslo účtu pre platbu v ČR v CZK: 1091107851/5500 - Raiffeisen bank
Suma v CZK je za štartovné platbou na účet 275 CZK.
Pri platbe je potrebne do variabilného symbolu uviesť dátum narodenia pretekára v tvare RRRRMMDD / R-rok, M - mesiac, D - den / a do poznámky uviesť celé meno pretekára.
Upozornenie: pred každou platbou je potrebné sa zaregistrovať online na webe pre spárovanie platby.
Platba prevodom je možná len do 13.5.2015!!!
V ŠTARTOVNOM POPLATKU je zahrnuté: štartovné číslo, upomienkový predmet / len trate 10,7 a 7,5 km / , občerstvenie v cieli a tiež
BONUS so zľavou 25% na nákup tovaru zn. SALOMON a SUUNTO
REGISTRÁCIA na podujatie:
Registrácia na všetky trate je možná cez www.activeplanet.sk - REGISTRÁCIA TU:
KATEGÓRIE:
SALOMON TRAIL RUNNING CUP - pozrite si info tu: http://www.strc.cz/pravidla-strc
Ostatné trate: 7,5 km a 2,5 km -
Juniori 1996 a ml.
Juniorky 1996 a ml.
Muži A 1976 a ml.
Muži B 1966 a ml.
muži C 1965 a st.
muži D 1955 a st.
ženy E 1981 a ml.
ženy F 1980 a st.
ženy G 1965 a st.
ženy H 1955 a st.
Detská trať /Baby/ - najstaršie deti do 10 rokov. Upresnenie podla veku do viacerých kategórii podľa počtu prihlásených.
TESTOVANIE obuvi zn. SALOMON - v priestore štartu a cieľa budete mať možnosť si vyskúšať modely športovej obuvi Salomon tak aby Vám to uľahčilo rozhodovanie o nákupe pre Vaše ďalšie športové aktivity.
Tešíme sa na stretnutie s Vami !
Organizačný výbor podujatia